środa, 27 sierpnia 2014

1 tydzień

            Hejka. Jak wiecie został niecały tydzień do rozpoczęcia szkoły. Na myśl że już za tydzień o tej porze muszę siedzieć w szkolnej ławce, przechodzą mnie ciarki. Dlaczego szkoła i wakacje nie mogą trwać np. po 6 miesięcy? Każdy byłby zadowolony, ale niestety nie od nas to zależy. Mimo że wakacje strasznie mi się dłużyły to jednak nie mogę uwierzyć że to już koniec. Całe 2 miesiące nic nie robiłam a teraz wszysto nadrabiam w tydzień. Ani jednak nie udało się wrócić więc zostałam sama.
 
            W sobotę nocowała u mnie Ola i tak dobrze się bawiłyśmy że jutro też do mnie wpadnie. Jeżeli nie macie planów na ten tydzień to takie nocowanie z przyjaciółką, przyjaciółkami dobrze wam zrobi, naprawdę. To były moje najgorsze wakacje, jednak w sobotę chyba wybieram się na festiwal kolorów do Wrocławia, ale to nie jest jeszcze pewne. No i to tyle, teraz pare zdjęć z nocowania:













11 komentarzy:

  1. Te wakacje na serio mi też szybko zleciały. Również chciałabym, żeby trwały tak co najmniej pół roku. ;) Dodatkowo w tym roku czeka mnie matura i niewatpliwie będzie duży stres. Fajnie wyszły zdjęcia z nocowania. Po tych fotografiach widać, że zabawa musiała być przednia. ;D Tak w ogóle, to spodobał mi się Twój blog. Może zechcesz wymienić się obserwacja?
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię nocowania. ;) Fajne kapelusze!
    Pozdrawiam!
    www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, widać, że świetnie się bawiłyście! U mnie też zawsze jest pełno snapów podczas takich spotkań haha :D

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że super się razem dogadujecie!
    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapewne wspaniale spędziłyście wspólnie czas

    Zapraszam♥♥♥ do mnie
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia. Szkoda, że wakacje nam się już kończą :/

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje zdecydowanie za szybko przeminely.. :/

    Co do zdjęć to są świetne i... kocham snapchata! :D

    Pozdrawiam! :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia xdd
    no tak zaraz szkoła nniestety :( ;pp

    http://pozytywizja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA.
    Więcej informacji u mnie :)
    http://szare-chmury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry plan na wrzucanie snapów do postów - blog od razu wygląda na bardziej "żywy".
    :D

    OdpowiedzUsuń