poniedziałek, 1 września 2014

Wakacje 2014

        Jeżeli czytaliście moje wcześniejsze posty, wiecie że to były moje najgorsze wakacje. Jednak zdarzyło się pare naprawdę fajnych chwil z przyjaciółmi. Wkacje spędziłam przed komputerem, a najgorsze jest to że to miały być te najlepsze wakacje, jednak się nie udało. Postaram się żeby te za rok były pamiętne. Dzisiaj jest już po rozpoczęciu, a jutro do szkoły. Nie mogę uwierzyć że muszę już wracać z powrotem do tego budynku. Mimo że wakacje mi się dłużyły to nie przyjęłam do wiadomości tego że już muszę tam wracać. Trzymajcie się i do usłyszenia :)












1 komentarz:

  1. ja też co roku mówię że to będą najlepsze wakacje, a nigdy nie są xD szkoda też że w sierpniu pogoda nie była za ciekawa
    pozdrawiam i zapraszam
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń