sobota, 4 października 2014

Blogspot

                Hej. Jak pisałam wcześniej nie mam na nic czasu. To był dopiero początek, teraz to będę mieć jazdę. W poniedziałek jadę na obóz naukowy na 5 dni. Gdy wrócę wszyściutko muszę pozaliczać (chemie, polski, geografię, matematykę, niemiecki, angielski) i na pewno jeszce coś dojdzie. Już nie mogę się doczekać, oby przy jutrzejszym pakowaniu szybko minął mi dzień. A po za tym nic ciekawego się nie dzieje.


                 Nie wiem czy wiecie, a jak nie to zaraz się dowiecie, ale mam już bloga ponad rok. Tak wiem że mam parę postów, ale kiedyś miałam gdzie indziej, a później przeniosłam się na blogspot gdzie skopiowałam tamte posty, jednak były tak do bani że jakiś czas temu zaczęłam od nowa.
I to na razie tyle. Trzymajcie się :)

*hahaha*





1 komentarz: