niedziela, 21 września 2014

Brak czasu

          Hejka! Posty jakiś czas się nie pojawiały, ale jak wiemy szkoła na 1 miejscu przez co nie mam czasu na nic. Weekend musiałam spędzić przy książkach. Już w tym tygodniu mam 3 sprawdziany i kartkówkę, a najgorsze jest to że nie mam czasu dla siebie! 2-3 razy w tygodniu wracam o 17 i muszę się uczyć. Wpadłam w rutynę szkoła - dom, szkoła - dom. Nawet nie mam czasu spotkać się ze znajomymi. Nie mogę się doczekać przerwy świątecznej i ferii.

          W piątek byliśmy z klasą w kinie na "Miasto 44" film po prostu nie do opowiedzenia. Był niesamowity. No po prostu jednym słowem REWELACJA. Nie mam nic więcej do powiedzenia bo go trzeba zobaczyć żeby zrozumieć o czym mówię.
Zdjęcia nie są nowe, były robione jakiś czas temu. Powodzenia w szkole :)



*typowe*





6 komentarzy:

  1. Fajny post :D

    pysiaco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja również mam co raz mniej czasu dla siebie przez szkołę :/
    Nie mogę doczekać się świąt, kiedy będę mogła chwilę odpocząć :)

    hyacinthxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też musże się wybrać na ten film, bo byłam na planie, gdzie go tworzyli i fajnie by było zobaczyć efekt, a po twojej opinii jestem na sto procent przekonana :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam na tym filmie, jest super, bardzo mi się podobał.
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń