środa, 10 września 2014

Recenzja kosmetyków

        Już prawie koniec drugiego tygodnia szkoły. Nareszcie. Teraz jeszcze bardziej nienawidzę poniedziałków, ponieważ mam w ten dzień biologie, geografię, chemię i fizykę. Wszystkie przedmioty przyrodnicze w jeden dzień, super. No ale nie będę się denerwować bo to i tak nic nie zmieni. Przez ten tydzień nic szczególnego się nie działo, tylko dom-szkoła-dom i tyle bo nawet czasu na dwór wyjść nie mam. Za jakiś miesiąc jadę na tydzień na wycieczkę więc będzie super :)

         Jak widać w tytule będę dzisiaj pisać o kosmetykach, które są przeze mnie już przetestowane. Zapraszam do czytania :)


1. Suchy szampon Batiste fresh- powiem wam szczerze że nie wieżyłam ze suchy szmapon zadziała, no bo jak sprey ma nam zastąpić wodę? Myliłam się. Ten szampon naprawdę działa. Wystarczy spryskać trochę u skóry głowy, wetrzeć, rozczesać i gotowe! Moje włosy wyglądają jak dopiero umyte, ale zaraz zaraz WYGLĄDAJĄ, jednak ja czuję że moje włosy są nieświeże mimo wyglądu. Ale naprawdę gorąco polecam!


2. Mleczko oczyszczające z Nivea- ja jednak używam go po umyciu i oczyszczeniu twarzy jako krem i muszę wam powiedzieć że się spisuje. Jest naprawdę mega wydajny. Ja już go mam dobre 3-4 miesiące jak nie więcej i niestety już się kończy, jednak na pewno jeszcze kiedyś go kupię. Fajnie nawilża twarz i ma piękny zapach.


3. Nić dentystyczna Prokudent- ja mam ta wersję mini, ponieważ wzięłam ją na spróbowanie i jestem pół na pół. Używając jej tylko wieczorem po kilku dniach czułam się lepiej i chyba lepiej moje zęby wyglądały, jednak ta nić rozdwaja się co mi akurat przeszkadza. Ale to może tylko mi? Nie wiem, jednak jak nie jesteście pewni co do kupna to tak jak ja zainwestujcie w mini wersje która koszuje 2 zł.


4. Wazelina kosmetyczna- nie ma co się nad tym rozwodzić, uwielbiam ją. Świetnie nawilża moje usta i do tego ma taki dziwny, ale fajny zapach. Jest dostępna w Rossmannie za ok. 2 zł.


4. Maskara z Maxfactor 2000 calorie dramatic volume- to jest chyba mój ulubieniec z tuszy do rzęs. Genialnie je wydłuża i pogrubia. Nie zmywa się szybko, malując się rano wieczorem jest prawie taki sam efekt. Moim zdaniem jest świetny i tyle.


5. Paletka z Manhattana- jest cudowna. Jak widac na zdjęciu nie ma już prawie w ogóle odcienia nr 2. Ja osobiście go nie używam, tylko moja mama, jednak przez wakację zdążyłam ją wypróbować i musze powiedzieć że te cienie sa naprawdę dobre. Nie są sypkie, ale nie są też żelowe, jest to coś powiedzy (chyba nie wiem nie znam się). Mi się je bardzo dobrze nakłada i nie schodzi odrazu. Do tego jest dołączony fajny pędzelek.


            No i to byłoby tyle na dzisiaj. Mam nadzieję że kogoś może to zainteresuję i wypróbuje, jednak jak ktoś już z was wypróbował któryś z tych produktów to dajcie mi znać jak u was się spisują :)

12 komentarzy:

  1. mam i kocham ta maskare :D to jest jak uzaleznienie... po zmianie to juz nie jest to, wiec o 4 lat uzywam tej samej marki i modelu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-guns_13.html

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony tusz! ostatnio dużą uwagę przykuwają u mnie kosmetyki z manhatanu. mam podkład i puder. są bardzo dobre a te cienie wyglądają świetnie.

    http://pastelovaszarosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te suche szampony są bardzo dobre :)
    Co powiesz na wdpólną obserwację? Odp u mnie
    http://the-haappy-one blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wpis :) obserwujemy ? odp zostaw u mnie ja zaczynam pierwsza jesli chcesz :) http://pasja7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam zamiar zakupić ten suchy szampon,bo są podobno świetne!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale chciałabym przetestować ten suchy szampon :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tylko ten pierwszy kosmetyk i faktycznie jest świetny, gorąco polecam :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka świetnie się prezentuje, może zrobisz jej dokładniejszą recenzję ? ;)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię suche szampony Batiste, czasami są niezbędne :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Suchy szampon jest świetny :)

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam z nivea tonik z tej serii co masz mleczko, też był super;)


    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń